اف ژورنال

مجله اینترنتی

اف ژورنال

مجله اینترنتی

مدیریت ، سینما ، هنر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

یادداشت و برداشت از سریال " شخص مورد نظر" Person Of Interest

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ


سریال شخص مورد نظر که پخش آن از سال 2011 آغاز شده است یک سریال درام اکشن رمز آلود میباشد که در مورد اختراع دستگاهی است که جنایات و تهدیدات امنیتی و همچنین عادی را که مردم و دولت درگیر آن می شوند را قبل از وقوع بر اساس منطق و شواهد به صورت هوشمند پیش بینی می نماید .
با وجود سوژه تکراری "یک یا چند نفر برای عدالت در مقابل همه " سریال توسط خالقش جاناتان نولان بسیار روان و جذاب نوشته شده و از همان قسمت اول مخاطب و بیننده را مجذوب میکند . دو شخصیت اصلی سریال یعنی "جان رییس" با بازی Jim Caviezelو "هارولد فینچ " با بازی مایکل امرسون که اگرچه بازیگران باسابقه ای هستند ولی درخشش در نقش های اصلی زیادی در کارنامه کاری خود ندارند ،و در این سریال بازی های درخشانی از خود به نمایش می گذارند و به خوبی با فیلمنامه ترکیب می شوند . یکدستی همه عوامل سریال موجب میشوند وجود همچین دستگاهی - که ذکر شد - از ابتدا بسیار باور پذیر جلوه نماید و از بابت ارتباط با مخاطب نگرانی متوجه دست اندرکاران سریال نمی کند تا جاییکه هم اکنون سریال در پایان فصل پنجم خود نیز بسر میبرد که نشان از استقبال بینندگانش دارد . ریتم هر اپیزود بسیار سریع بوده و بیننده را خسته نمی کند و صحنه های اکشن فیلم بسیار خوب و حرفه ای و بدون اغراق از کار درآمده است . هر قسمت از هیجانی کافی و روالی منطقی برخوردار بوده و تماشاگر را در پایان اپیزود ، تشویق به دیدن هرچه سریعتر قسمت بعدی می نماید . درپایان دیدن این سریال را به علاقمندان اینگونه ژانرها پیشنهاد مینمایم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی